1.12.08

aku nk......nomborrrrrr....????

hehehe...aku ni x abis2 bengang..bengang ngan line phone aku yg entah mcm apa2 ntah...tensen jer dr semlm wat hal line aku ni...nk kol out x leh..kol in apa lg...nk kata x byr bil mmg aku x pernah byr.....bis cmner nk byr kalo dh pakai prepaid so top up je la...tp semlm x ler teruk sgt..hr ni dh nazak sgt lak aku tgk line fon aku ni...smpai kengkwn kol aku suh aku campak je dan buang je sim kad aku tuh...huh nasib baik diorg suh aku campak dn buang sim kad..bukan fon..hehehe
ala dorg tau fon aku masih br dn mmg aku syg banget sama fon aku tuh....hehehehe..
ada lak member aku ni suh aku tukar nombor lain...sngnyer ckp kan!!!kalo dia nk belikan aku dn kasi nombor br yg baik punyer siap tanggung semua bayaran bulanan kalo bil ler.kalo prepaid siap kasi aku top up free bila2 ms kredit aku abis mmg aKu x tolaknyer..esk gak aku gi..siap tggu depan kedai tolong tauke kedai tu bukak kan kedai dia..hahahaha...nk tukar ke line apa ek??celcom????dg??
then biler dh tukar nombor br nih..satu jer yg wat aku jd malas.. mula la nk kena bgtau kengkwn nombor br...mula la...bersms...xpun aku wat senyap jer kan!kan!kan!...hahahaa...k ar slmt mlm...chow!!

22 ulasan:

R@duan berkata...

alahai bengang lagi.......!
darah tinggi nantiiii......!
ce buat rileks je.....!

PutRiZ DaMia berkata...

yeop raduan:hahaha...darah tinggi ???oh tidak!!!!insyaallah...tp tuan nyer blog ni mmg tggi pun...hahahahaha..

Tuhfat al-Nafis11 berkata...

bengang????? tmnet???? Ni nombor plak...jgn main nombor dah laa..

PutRiZ DaMia berkata...

tuhfat:hahaha...x men ar nombor..x baik tau....kali ni bukan ngan tmnet la tp maxis la...no cp aku dh dua hr problem nih...nk tukar nombor lak!!!!

dina berkata...

yus ni asik nak bengang je... cool sikit babe... kang kena darah tinggi lak... ekekekek

PutRiZ DaMia berkata...

sis dina:hehehe...mintak jgn la kak !!!maunyer x bengang dua hr hp ni senyap jer..smpai yus sendiri pun dh mati kutu x leh nk kol member2...bunyik xder apa pun xder tau2 je ada mis kol,bkn sikit bnyk lak tuh.. apa kes???huhuhuhu..

Mak Su berkata...

alamak... memang makan hati lah kes macam ni :(

Tanpa Nama berkata...

Salam...
Aper nk dibuat nyer..udoh roper itu yer..teman raser elok tuko jer nombor dengan telepon sekali, pakai public phone lagi senang..xder masalah line..hahha

PutRiZ DaMia berkata...

mak su:seb baik mkn ati kan..kalu mkn tulang susah dan parah dah tu!!!!hehehe

name yeop:tu ar nnt aku mintak tmnet bg aku public phone letak kat dpn umah aku..blkg,tepi dn dlm umah aku..pueh ati aku..hahahaha..

Tuhfat al-Nafis11 berkata...

disini ader org buat ati masak gulai kicap ker ...nak...nak sket...

irdina berkata...

aku rs minah putriz ni mmg panas baran kot..x abis2 duk bengang jer..ko nih cuber bwk2 bersabor skit......

PutRiZ DaMia berkata...

tuhfat:lo ko pun pemkn gak ker mcm si rahman tuh!!!!huh!



irdina:dh abis sabor dh...tp aku panas dn bengang ada ms2nyer gak!!!!

Lady in RED berkata...

erm...tu la rasanya dak yus ni memang pemanas orangnyer ni,,huhu,,PEMANAS??? eh,,,maksud saya panas baran la tu,,,,huhuhu,,ta per,,sabar je la,,masalah memory card tu,,,kalau tak caya cer test kuarkan mmc tu pastu off n on kan hp tu witout mmc tu, pastu suh member try msg balik,,,mesti ader bunyi tu,,,
jagn tak cuba,,,
selamat beramal,,renung2kan,,,

R@duan berkata...

Pemanas? Boleh buat hitter ni. Rendam dalam air boleh masak mengelegak air ni...?

PutRiZ DaMia berkata...

aman:huh suker2 jer awk ni kata kiter ni pemanas dan panas baran ek!!hehehe..dh try apa yg awk ajarkan tuh tp tetap gak sama....camner tu?????

Yop raduan:hehehe..kalu nk meh ler test..leh wat telur stgh msk..hahahaha

Lady in RED berkata...

erm..kalau dah try tak leh jugak ,,koi( saya ) sarankan kat aok(awak)baling jer hp tu kat bentogn,,leh koi wat koleksion, huhuhu,,,

yeop..: jaga2 yoep, cik kiah dah marah tu,,,masak tlor mike nanti,,huhuhu

R@duan berkata...

oh no....

Tauke Warung berkata...

marah jugak...patut la ada bunyik frak! ingat kan seluar koyak, barangkali angin perut keluar ptuttt, sabor yer

PutRiZ DaMia berkata...

aman:aok ni mmg ler..maner leh koi syg banget ngan hp tu..mslhnyer line bknnyer hp...hehehe...

Raduan:hehehe...jg yop raduan!!!!!

ayohnik:hahahaha..tu ruper gayernyer bilo ayohnik terbuang angin....wakakaka...mmg ar tgh sabor ler ni....

rahmanraof berkata...

minah ni tak abis2 marah kat tm net, aritu kata nk bakar? tak bakar gak,ko bakar la menara telekom dpn umah aku ni..menara rebung

Lady in RED berkata...

erm,,,pandai juga aok ni cakp macam koi erk...huu...leh la nanti kita lepak kedai pekena teh tarik satu,,,tak pun kat kedai sibilin,,eh silibin kot, blasah jer la mana satu yg betul erk,,huuuhuh,,,sayang hp? ehehem...!!

PutRiZ DaMia berkata...

rahman:x mau aku bakor pencawangnyer...kalo leh aku nk bakor kedainyer..(huh mcm berani!!!erk!)aku dh x marah dh kat tmnet skrg ni aku bengang ngan maxis ler...tp dh ok dh..hehehehe


aman:huh aok yg ajor koi kan...hehehe..leh jer pekene teh tarik..tp koi x minum teh tarik ...teman aok minum teh tarik leh ler...hehehehe...