15.1.09

mcm2 hal mggu lpsnyer citer!!!

sebenarnya bnyk benda yg aku nk citer..kalo di ikutkan ati rs nk je update blog ni tiap2 hr tp ms x pernah mengizinkan..biasa la sejak aku dh continue study ni rs mcm kelam kabut jer ms aku skrg ni..penat??usah ckp la mmg blk jer keje rs nk tido..tp bila mengenangkan assignment dan study so batalkan niat utk tido kuatkan semangat utk study..target aku pointer mesti 3 something....(huh mcm bagus je kan!!!)tp kata org biar ada target br semangat pun mari..hehehe...

mggu lps aku sibuk ngan bos aku dan hal aku...ke sana sini wat hal ...sampai aku terlupa psl class dan study aku..u ols nk tau x sejak kenduri kawen faridah aku dh sibuk...ye la pd entri aku yg lps kan aku bz menguruskan wedding day faridah pastu excited lak nk jumpa si omar best fren aku yg dh 8 taun lost kontek tu..so aku lupa la sekejap psl study aku...satu mlm tu mama aku tnya..(x silap aku hr isnin mlm bersamaan 5/1/09..)psl kelas aku kat uitm bila start..aku ckp la pertengahan jan ni..aku still rileks lg...esknya hr selasa bos aku lak tnya kat aku psl kelas aku bila bermula...aku pun jd cam pelik dan musykil..tetiba rs cam x pasti lak..aku jwb la x tau la plak bila startnyer..xper la balik nnt sy check balik time table...aku jd pelik dan rs x sedap ati bila dh dua org tnya psl bila kelas aku stat...dlm pale otak aku ni duk set 19.jan.09 jer...tp ati rs kurang enak lak....teng!teng!teng!

mlm tu lps solat isyak aku rs cam x best je..aku pun bukak la balik fail aku dan tgk time table..owh!tidak.....rupa2nya kelas aku start 11-jan-09 hr ahad ni...apa pun x prepare lg nih..dh 2 mggu aku x belek buku teks yg diberi...waaaaa...nasib baik aku check balik kalo x mmg aku dah miss la first kelas...huahuahua...tau x ptg selasa tu aku sempat gi ikut bos aku training golf sj boring x tau nk wat apa so aku pun g la temankan dia....huhu..



...





1-ni la aku muka yg cukup bosan hr tu...


2-pergh...tea o ice yg meliurkan ank tekak..


3-yummies!!maggi goreng..nmpk sedapkan??tp rs ntah apa2 jer!!




so hr selasa mlm rabu tuh aku igt nk study tp cam xder mood aku pun mula la mengemas bilik aku..set up balik meja study dan susun atur semula bilik aku supaya aku sendiri rs puas ati..dan seronok bila study nnt...aku suka study jauh2 mlm..lps tuh hr rabu lak aku duk opis wat keje apa yg patut..hr rabu pg tuh bos aku dpt kol dr kwn dia ..ada good news..alhamdulillah kami dpt job awl thn 2009..di ipoh gak...tgh hari tu engineer dan supervisor kami dtg opis..trus kami gi amik surat tawaran di pej.agama ipoh..kami dpt wat bangunan pej.agama ipoh..alhamdulillah rezeki awl taun!!!lps dh amik surat dan tgk site kami trus gi main boling.kat ipoh parade...hehehe...




inilah aku,bos aku,engineer dan supervisor opis aku....


Hari khamis tu lak duk opis je wat keje...tp aku x puas ati dgn cara aku bermain boling semlm...so aku cuba ajak lagi bos dan yg lain main boling bila mereka free....huhu ...hr jumaat lak aku ada appointment slimming treatment..lps smyg jumaat gi lunch..lps tu bos aku ajk gi main boling lak...lg sekali kami gi main...huhuhu...



ni kami gi main lg lps solat jumaat.....


mmg aku rs cam xder mood dh nk study...tp nasib baik bos aku ni ok..dia tau aku ada kelas hr ahad so diaorg bg aku cuti hr sabtu..so leh la aku rest dan wat apa yg patut...huhuhu.......hr ahad lak jgn ckp la mmg satu hr suntuk aku di uitm seri iskandar...habis kelas kul 6.30ptg..sampai umah dlm kul 7ptg..mlm bila dh penat trus aku tertido lps solat isyak..rekod paling awl aku tido kul 8.50mlm...hahahaha....

3 ulasan:

Mak Su berkata...

maksu kalu bosan pun suka megi :)

anyss berkata...

Tahniah, kuatkanlah semangat. Keja sambil belajar ni memang banyak cabarannya...

PutRiZ DaMia berkata...

maksu:hehehe..sedapkan sesekali melayn megi nih!!


anyss:thanks!insyaalah,doakan agr sy berjaya dan tabah menempuhi segala cabaran k...amin!!!