9.9.08

Family Day

ms ni kami semua main bola baling air,tp penuh dgn gelak ketawa ,pihak hotel pula pasang lagu yg mmg meriah habis..kami main sambil buat sehati berdansa di dlm air.Aksi kami masa tue mmg menjadi perhatian semua..aktiviti ini petang selepas makan tgh hari...pd hr kedua di marina...
ini pula aktiviti bersenam di awl pg sblm sukaneka dimulakan.Aku tgh sibuk mencatat nama2 kump yg menyertai sukaneka sementara menanti pihak pengurusan menyediakan peralatan telematch...Sukaneka aku buat ms hr kedua kami di marina...aku buat family day selama 3 hari 2 mlm..mmg penuh dgn aktiviti.......

ini gambar masa aku buat family day di Marina Cove Resort Lumut baru-baru hari tu..Aku adalah penganjurnya.Antara tetamu yang hadir semuanya ahli keluarga sebelah mama aku.Adik beradik mama aku.Family day ni aku buat sempena Hari Lahir OPAH aku yang ke 72 thn,Majlis ulangtahun perkahwinan mama & ayah aku yg ke?? & majlis hr jd adik bongsu aku yg ke 13 thn.Masa ni budget mmg melebihi dr jangkaan dan kutipan yg aku perolehi..so aku kena tambah duit poket aku sendiri.....tp walauapapun kami semua seronok dan happy dan yg paling happy opah aku,selama ini kami cuma sambut di rumah shj buat mkn2 semua family tp kali ni aku sj nk buat kelainan dan surprise utk opah dan mama& ayah aku.Best mmg best...!!!!mcm2 acara aku organize..semua puas hati!dan yg paling best staff2 hotel turut join dgn kami diaorg kata family day kami antara yg paling best dan lawak gila yg pernah diaorg uruskan...kpd semua pihak pengurusan Marina Cove Resort aku nak ucapkan terima kasih bebanyak di atas kerjasama dan kemudahan yg di berikan.Berbaloi aku berhabis duit layanan puas hati,siap dpt 1apartment free,mkn free utk high tea dan diskaun utk waterpark(hotel sponsor)thanks to MR.JAMES,Kak Sue and all staff!!!!

p/s:nnt aku download lg gambar yg lain!!!

16 ulasan:

R@duan berkata...

terasa macam nak berendam sama dalam air tu...emmmm...sejuknya...

PutRiZ DaMia berkata...

raduan:ermmmm!bulan posa ni nmpk jer air dh kecur semcm ek!!hehehe

Tauke Warung berkata...

raduaannnn.....heeiiisshh

R@duan berkata...

eishh ayohnik ni...kaco daun betul la!
baru nak ejas ni...
untuk kebahagian ko jugak...

rahmanraof berkata...

kalau berendam tu jgn sampai terkentut lak dlm air ek, batal pose tu mengikut syarat sah berpuasa..heheheh

PutRiZ DaMia berkata...

raduan:eleh nk ayat konon!!!hehehehe

rahmanraof:nasib baik wat family day bukan time posa...hehehehe

ayohnik:sajer jer ayohnik tu....

Tauke Warung berkata...

putriz: best la..ade bakat nak jadi penganjur majlis terkenal sekitar kg kepayang dan pekan ipoh ni!hehe
rahmanraof: buleh batal ker kalo kentut lam air?ooo...baru pakcik tau..
raduan: untuk kebahagiaan ambe?..elehh..dan dan jer..
memywati: memywati ni saper ekk...tapi best kelakar la nama ni

PutRiZ DaMia berkata...

ayohnik:lor memywaty mana plak ni?...maklumlah ipoh tempat di lahirkan dan di besarkan.Anak jati Ipoh..hehehehe....

Tauke Warung berkata...

memywaty(sebut dalam sengau)...tanya raduan...ayohnik pun daktau

R@duan berkata...

memywati a/p mamaliati tu anak kucin teman yop!( dan juga yong )Tapi dah lama mati, masa teman darjah 6 dulu. Dia tojon sungei Perak. Bawok dek ayor, mengelor(menghilir) sampai ke Teluk Anson (sekarang Teluk Intan)... Sedih teman ngenangkan dia...Hitam bulunya, macam rimo kumbang. Tapi kuat berak... pergh !

Lady in RED berkata...

erm...tahniah la wlaupun agak terlambat untuk mengucapknyer,,,leh jadi penganjur terhebat la kalau macam ni walaupun terpaksa mengeluarkan duit poket sendiri,,,tahniah sekali lagi ada usaha mengeratkan silaturrahimmm,,,
tapi tak aajak pun...
nak berendam jugak,,,dah lama tak mandi sungai ni...
erm...bro raduan, jom mandi kat bawah jmbatan sg perak sambil mancen.,,,
jgn ajak ayoh nik, nanti dia lemas nanti kita jugak yg susah nanti,,huhuhuhu,,,

ps: len kali kalo mike nak beghendam, jgn lupa sms teman yer yop....

R@duan berkata...

ada kisah seram kat blog saya,...cepat tengok sebelum saya post catatan lain......!!

Tauke Warung berkata...

jangan ajak aman310 pasai dia suka ken**ng dalam ayor...kalu tgk masa berendam tu kepala dia dongak sambil pejam mata sambil mengangkat kedua bahu ke ateh tu baik korang keluar dari kolam tu...panjang citernye kenapa dia dapat nombor 310 tu...humang aihh...azugurr!@#$%^&

Lady in RED berkata...

ERM.,..AYOH NIK NI,,,nama dah macam tok guru,,tapi tok guru tak wat finah kat orang lain,,,
erm..mari la kita bermuzakarah sama2 ayoh nik ,,, nanti tak sempat nak mintak maaf nanti tak leh raya,,, erm,,macam ader agenda tersendir jer yg tak bagi putri tu ajak teman,,naper ni yoep,,,???
jagn main pisau yop nanti lukakan diri sendiri,,,

Tauke Warung berkata...

hu`ala...aman310 ambe gurau dont missunderstood la...aman gurau amber tak missunderstood pun,,,maap la kalo mare..jgn mare aa

Lady in RED berkata...

hahah...teman lagi latak marah, buek gapo nok maroh2...?
huhuh..tapi bulan pose ni maner ader temanm ken*** dlm ayor,,nanti batal la pose teman,,
huhuhu,,lein la kaalu bulan tak pose...selalu jugak teman kent*** dlm ayor,,,wakakaak,,,huh,!
kalau macam ni baru la putri nak ajakteman mandi bersama,,,yer tak putri,,?ehh,,,terofer diri sendiri lak,,ahaks,,