26.9.08

SELAMAT HARI RAYER!!!

Salam kpd semua rakan-rakan blogger.....

Di kesempatan ini aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI yang bakal kita raikan tidak lama lagi,dlm beberapa hari lagi..huhuhu..

Di kesempatan ini juga aku ingin menyusun sepuluh jari mohon ampun dan maaf dr hujung rambut hingga hujung .......sehujungnya kepada semua rakan-rakan.kalau aku ada terkasar bahasa dengan komen-komen aku ,gurauan dan apa saja yang berkaitan sehingga tersinggung dan terbengang semuanya, aku harap di maafkan.huhuhuhu....

Moga sambutan hari raya tahun ini memberi sejuta makna dan pengertian kepada kita semua...insyaallah.Amin!!!

p/s:terima kasih aku ucapkan kepada semua yg sudi memberi komen dan singgah kat blog aku yg x seberapa ini (suteramalaya@raduan , rahmanraof,ayohnik, aman310@rosman,wanthewindz,irdina,dan sesiapa sj.huhuhu..)

8 ulasan:

rahmanraof berkata...

Sedihnyeee...Selamat Hari Raya, Maaf Zahir
Batin..jangan lupa pizza hut lapan kotak, kirimkan ke alamat di bawah:

FILEM NEGARA MALAYSIA, Jln Utara, 46547, Petaling Jaya, Selangor Darul Ehsan..

PutRiZ DaMia berkata...

huhuhuu....isk!isk!..
terharunyer aku ...siap bg address lengkap lg...ko nk pizza kan x main la by pos nk dtg umah aku hr rayer ni ..hr sabtu mlm aku wat open house..nk tau umah aku katner tgk fs aku k!huhuhuhu...

wan berkata...

selamat hari raya jugak....ko ni rahman,makannnnnnnnnnnn jer....putriz,baulu poskan ke RTM,K.Ljugak yer...

PutRiZ DaMia berkata...

wan:huhuhu..entah ler kuat mkn si rahman ni rupernyer!!!!x payah pos nnt putriz hantar by hand trus ke RTM ok x?senang citer....
HEHEHEHEHE....

Lady in RED berkata...

Selamat hari raya la jugak, mungkin masih tak terlambat lagi kan, maklumla raya kan sebulan,,, huhuhu,,,erm mesti seronot kan putriz dapat beraya ngan family,,,erm,,nanti kalau sudi nak singgah rtm tu,, leh la tapaukan untuk saya sekali erk,,,heheh,,,tak berapa nak malu la kalau mintak makanan ni, rendang mama buat pyer satu erk,,,hhuuhuuh,,

PutRiZ DaMia berkata...

aman310:huhu..x singgah kot..lalu je..hehehe.

Tauke Warung berkata...

ala...putriz, takkan lalu jer...singgah la leh ambe belanjer teh tarik kat warung ambe..kekeke

eniwei tq dan selamat hari raya juga....

PutRiZ DaMia berkata...

ayohnik:eleh kalau singgah pun ada ms ke ayohnik nk belanje ambe...huuhu..teh tarik kat warung tu kaw x?..kalau kaw nnt bila2 putriz lalu trus singgah jer...hehehe