9.10.08

Raya 2008



salam semua..

harap tidak terlewat kalau aku nak ucapkan selamat bertugas semula kepada semua rakan-rakan setelah seminggu pulang ke kampung bercuti menyambut Hari Raya Aidlfitri.


Bila dah cuti panjang,nak pula mood raya yang masih menebal lagi rasa malas pula nak pergi kerja,namun demi tugas dan tanggungjawab aku gagahi juga diri ini dan kaki ini untuk melangkah naik ke tingkat tiga memulakan semula rutin harian dengan kerja!kerja!kerja...


Alhamdulillah raya tahun ini dapat lagi kami semua sekeluarga ,adik-beradik,sanak saudara,sahabat handai dan rakan taulan berkumpul mengeratkan silaturrahim.Tahun ini juga aku dapat bertemu semula dengan semua rakan-rakan sekolah yang sudah hampir sepuluh tahun tidak aku temui...


Ada rakan aku yang dah kawin,bertunang,nak bertunang,nak kawin dan yang masih solo pun ada lagi...walaupun penat beraya dan menziarahi di antara satu sama lain namun kemeriahan suasana hari raya membuatkan alpa seketika dengan semua itu.


Tahun ini sambutan Hari Raya memang amat bermakna sekali dalam hidup ku....


2 ulasan:

Lady in RED berkata...

amboi,,,selamat hari raya,,erm.mesti best balik kg kan,,,erm..tapi rasayna cakap hari tu tak balik kg,,,raya kat ipoh jer,,,tapi ni gambar kat kg maner lak tu,,,
huhuuh....anyway,,,celamat ari aya,,,

PutRiZ DaMia berkata...

aman310:balik ptg raya pertama dh balik kg..tu gmbr ms raya ke-2 kat umah opah sedara gi beraya umah sedara mara..huhuhu..pas tu ry ke-3 dh lik ipoh blk....