10.10.08

JANGAN DI UCAP SELAMAT TINGGAL.....

Ku mencari..ku mencari ..apakah salahku...
kau buat ku termenung seorangan..
dalam diri sangsi akhirnya begini..
perpisahan tak ku duga.....
ku mengerti ku fahami keputusan ini...
biar saja aku sebegini..
permintaan terakhirku..
jangan kau lafazkan,
simpan saja kata-kata....
jangan diucap selamat tinggal
jangan kau ucap selamat tinggal
jangan diucap selamat tinggal kepadaku...
jangan diucap selamat tinggal
jangan kau ucap selamat tinggal
jangan di ucap selamat tinggal kepadaku..
walaupun seketika walaupun sekelip mata..
simpan saja kata-kata ke akhir yang ada..
p/s:sj aku letak lirik lagu ni....x tau ler kalau ada yg terperasan dan terasa lak ek..sory la ek..

5 ulasan:

R@duan berkata...

boleh tangkap nanges la...lagu ni..
ngulen peghin ( menangis sambil berguling-guling ) di buatnyer.!!

PutRiZ DaMia berkata...

raduan:huh dahsyat tue smpai berguling-guling nangisnyer..tu dh kritikal dah tu...hehehehe..

rahmanraof berkata...

aku lak nangis sampai makan nasik lemak 30 bungkus!!!sedih gile..

PutRiZ DaMia berkata...

rahman:ko ni asyik mkn jer...kuat bebenor mknnye...huhuhu..apa itu je ker korje ko mkn,mkn,mkn,...hehehehe...

Lady in RED berkata...

erm...agak2 nak nangis ker tak ni erk,,,,
dah la tu,,,lagu jer tu,,,jgn dibiarka lirik tu mengusai diri kita, sebaliknyer biar kita yg mengusasai lirik tu k...dan jgn biarkan perasaan anda diselubungi misteri...renung2kan,,,,
tapi lagu ni memang layan la,,zaman kak long saya ni yg layan lagu ni,,,iskh..iskh...eh,,teresak2 plak aku...huhuhu