13.10.08

kepada seseorang....

aku nk mintak maaf bebanyak kpd seseorang...seseorang yang pernah??????....aku dan dia lahir pd bulan yg sama..cuma dia awl okt dan aku dekat2 hujung bulan okt..aku mmg x pernah lupa birthday dia...mmg aku sentiasa igt..tp yg lebih syahdunyer birth dia kali ni jatuh pd awl bulan syawal..maunyer aku x igt dlm kesyahduan kita semua menyambut syawal..aku lak bertambah syahdu ngan tetibe leh lak teringat ttg birth dia...nk wish x nk..nk wish xnk..nk wish x nk...at least aku wat keputusan nnt bila2 aku dh ready br aku nk wish ...aku rs lum bersedia lg..huhuhu..x pe ar lewat pun x per kot...kalau lewat pun aku leh wish 'hepi belated day' kan!!!aku mmg x prepare apa pun...sory ek..bukan luper tp lum bersedia lg..jgn mare ar kpd yg empunya diri...hehehehe...tp at least aku igt gak nk kol for wish hepi bitrhday..walaupun dh terlewat..huuhu..bukan nye senyap cuma ingin mencr ketenangan...ermmmmmm...

3 ulasan:

Lady in RED berkata...

erm,mesti dia tu tak kisah pyer kalau dia baca blog awak ni kan,,mungkin sekrang ni dia tu dah tau aper yg terjadi kan...erm.,,sekurang2 nyer awak ingat kat dia,,, Insyaallah,,jgn dipikirkan sagt k,,

PutRiZ DaMia berkata...

aman310:dh buka ke fs???

Lady in RED berkata...

erm...tak leh la,,
leh send lagi sekali tak?
taktau naper,,,tadi try lagi tapi tak leh punn..