13.10.08

ermmmm....

hr ni dlm kul 1 tgh hari..bos aku kol aku..suh gi tgk result tender kat DBI..aku dgn berat ati pun pergi la..mula2 rs berat ati je nk gi tp bila dh masuk kat area DBI tu rs bersemangat la plak x tau knp..aku trus masuk ke lobi nk naik lif..ms aku ngah kol bos aku..tup aku terserempak dgn seseorang...trus aku matikan talian telefon aku..aku batalkan niat aku utk naik lif ke tingkat 1...berdegup kencang jantung aku masa tu....tak sangka aku leh terserempak dgn hanafi kat sini...seseorang yang pernah mengetuk pintu hati aku suatu ketika dulu...dia sendiri pun tergamam bila terserempak dgn aku...masih igt lg dia kat aku..dia pun x bnyk berubah..tetap putih melepak mcm dulu...ms zaman sekolah dulu....dia tetap gelar diri dia abang..panggilan yg aku pggl dulu ms sekolah..maklum la dia senior aku ms sekolah dulu..dia tua setahun sj ngan aku..huhuhu...dia temankan aku naik ke tingkat 1,dengan menaiki tangga..katanya naik tangga la best leh borak lama sikit..12 thn kami x jumpa...aduh dia wat aku terkenang lak citer lama...huhuhu..saat2 kami bersama dulu..hehehe..cinta monyet masa zaman sekolah2 dulu...walaupun rumah mak dia dekat ngan umah mama aku tp kami x pernah jumpa @ terserempak sejak 12 thn yg lepas..huhuhu..sempat kami bertukar2 nombor telefon td...huhuhuhu..kenangan lama mengusik jiwa lagi...

2 ulasan:

Lady in RED berkata...

erm...banyak betul kenangan lama awak yer,,,huhu...tuhan tu maha kaya..mana latau dgn kenangan lama tu jugakla yg menjadi pengubat rindu,dendam,marah,menyampah,mangkor,,huhuhu
eh..terlebih lak...huhuhu...sorry erk..teremosional jap tadi,,,
anyway,,allah akan membalas setiap hambanya yg membuat kebaikan,,
amin,,,

dina berkata...

hanafi? sapakah itu? hehehe