13.11.08

part 07

hahaha..kesian kan budak fendi tuh!!suka kat aku bagai nak rak tp aku lak leh wat x tau jer..aku tensen tau bila dh hr2 dan setiap masa dia duk follow aku jer..aku igt pian & the gang ni teruk rupanya ada yg lg dahsyat..then aku dh tau pian & the gang ni mmg hantu!!!sbb aku wat dan buli diorg mcm mana pun diorg still nk kwn ngan aku gak at least we make a deal...

aku ckp kat pian & the gang kita leh jd member kalu u all sumer leh tlg aku..dan mmg diorg setuju jer ..apa sj sbb aku...hehehe..ms nih mula la kepala otak aku nih ligat penuh ngan niat dan aksi jahat!!!aku dh tensen ngan mamat fendi nih..mmg degil tahap godzilla sungguh...

satu hr tuh...time aku nk kuar dr sekolah mcm biasa aku dpt info dr member pian sblm aku kuar dr pagar sekolah ..yg mamat fendi tu dh tggu aku kat bwh pokok depan sekolah.aku pun ngendap la mmg betul dia ada kat situ dan aku mmg dh agk dia akn paking moto dia kat tempat yg sunyi sikit.....aku suh pian & the gang pancitkan tayar motor dia sementara aku tarik perhatian dia..aku wat2 la pggl dia jumpa dia kat tepi pagar sekolah..hehe..mmg la kwn2 aku kata aku nih pandai berlakon ms tuh bukan main manja lagi aksi aku...pergh!cair mamat fendi tu aku ayat masa tuh...x sampai 10 minit pian & the gang bg syarat kat aku segalanya beres.....lepas tuh aku pun apa lg ucap la good bye dan terus blah!!!kakak sedara aku Yanti mmg dh x tahan dh ..pecah perut dia ketawa lepas kami blah dr kawasan sekolah tu..dia ketawa tgk lakonan aku yg aku sendiri rs entah apa2 ntah..tp depa kata mmg jadik jer lakonan aku...entah la tu kata2 diorg..

pas tu aku dpt tau dr pian & the gang mamat fendi tuh menolak motor dia balik tuh!!dia dgn kwn baik dia si joe@jongos..hahaha..aku harap dia xkan kacau aku lg dah lepas apa yg berlaku...tp hampeh tul mmg degil tahap power rangers mamat sorang nih...masih lg follow aku rupanya..mlm lak duk kacau aku main mercun ngan pian & the gang...huh mcm mana aku nk wat lg ngan mamat fendi sorang nih!!!aku rs mcm nk suh jer pian & the gang belasah jer mamat fendi ni tp x sampai hati lak nk suh ank2 org jd gengster sampai ada yg masuk hospital lak..kang x pasei2 jd kes polis aku gak yg kena sbb aku la mastermind nyer!!!hehehehe....pian & the gang duk tgk jer muka aku bila mamat fendi tuh masih folow aku..aku faham pandangan diaorg..diaorg tggu jer apa plan aku seterusnya...tp aku wat x tau jer aku cuma bgtau rileks!!!aku tgh plan sst yg lebih tragis lg....hehehe.....jahatnyer aku nih!!!eh silap,bukan jahat tp nakal siot!!!...

nnt aku sambung apa next episod ..apa yg akn aku wat kali ni !!!aku nk kuar jap nk gi jumpa kwn aku......hehehehehe...

7 ulasan:

Tuhfat al-Nafis11 berkata...

ooo...jahat nyer taktik ...yer betul jugak tuu...akal fikiran dapat menyelamatkan diri kita... jika kita memanfaatkan dengan sebaik nyer..maksudnyer akal mesti panjang...

PutRiZ DaMia berkata...

tuhfat:betul2 mmg setuju..hehehe..taktik pekena org yg x reti bahasa...hahahaha

armmean berkata...

ishk..ishk..cian plak kat mamat fendi tu, asyik kena buli ja..haks..usaha tangga kejayaan!..teruskan next episod,ape pulak jd. kat mamat fendi tuh..mcm tunggu drama 'cinta batu belah'ni..tiap episod di nanti2..hehehe..

PutRiZ DaMia berkata...

armmean:sabor yer 4 next episode!!!hehehe..minat ye citer "cinta batu belah"...ni plak citer "cinta sekeras batu"..hahahahaha...

armmean berkata...

"haah, itu putrizmia batu besa dalam kepala ada duduk"..ishk..ishk..

PutRiZ DaMia berkata...

armmean:hahahah..tau x pe..dr dulu lg xder saper pun yg leh kuarkan batu dlm kepala nih...tetap nk buli org je ada je yg x kena...hahahahaha...

Tuhfat al-Nafis11 berkata...

putri saya dah send dalam putrizmia_06..selamat mencuba