13.5.09

masih cuti-cuti lagi!!

hehe...dlm stgh jam aku lepak kat Lata Iskandar..ber snap sana snap sini...pas tu aku sambung blk perjlnan aku...smpai ringlet kul 11.30pg..adus penatnyer jln pusing2...aku lepak minum borak2 jap ngan bapak sedara aku..pas tu aku rehat terus terlelap...kul 2ptg aku dikejut oleh adik sedara aku shima ajak makan...wah!bestnyer bangun tido trus makan!hahaha...malasnyer aku ni..penat beb!jln pusing-pusing...
lps mkn aku trus suh adik aku siap2..termasuk la si shima adik sedara aku...apa lg melompat la minah dua org tuh si nisa dan shima sbb aku nk bwk diaorg jln2...aku pun gi jln2 shoping..sayur..strawberry..cactus...baliknye br aku singgah 'Bharat Tea'..minum teh tarik yg sedap !!sambil menikmati panorama yg indah di ladang teh!best tau..tenang dan nyaman....
-cantik kan kaktus pink ni...


-ni la kaktus yg aku beli



-ni kat tanah rata..kat taman
-cantik kan view kat ladang teh..



-minum teh yg sedap sambil menikmati panorama indah.....owh!asssyik sekali...

next time mmg aku ada plan nak pegi lagi kali ni nk bermlm di hotel dan nk jln semua tempat....huhuhu..best tau!jom pegi!!!

1 ulasan:

Mak Su berkata...

wow! bestnyer cuti di sana time cuaca panas-panas ni.